درباره وبلاگ


از امروز ديگه متفاوت شديم
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 130
بازدید ماه : 4848
بازدید کل : 184479
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 105
تعداد آنلاین : 1

شیرازدانلود|دانلود فیلم رسوايي |بازی|برنامه|موسیقی|اخبار روز|فال|استخاره|




 


0_hamidhira_mihandownload.jpg

در سال گذشته ي ميلادي براي دستگاه هايي نظير آيپد , گوشي هاي آندروييدي و پي اس پي يك بازي منتشر شد كه به شدت مورد استقبال قرار گرفت و به يكي از محبوب ترين بازي ها تبديل شد . شدت استقبال از اين بازي به قدري بالا بود كه شركت سازنده تصميم به ساخت نسخه ي كامپيوتري اين بازي گرفت و حالا در سال 2011 نسخه مخصوص كامپيوتر اين بازي منتشر شده است . نام اين بازي محبوب Angry Birds (پرندگان خشمگين) مي باشد و بدون شك اگر تا به حال اين بازي رو نديده باشيد با دانلود اين بازي و نصب آن شما هم از طرفداران پروپاقرص اين بازي معتاد كننده خواهيد شد .
داشتن گرافيك بالا نسبت به حجم كم بازي , رنگ آميزي شاد و كاربرپسند , داشتن 195 مرحله زيبا و .... از ويژگي هايي است كه چشم بستن روي اين بازي رو بسيار سخت خواهد كرد.
موضوع بازي از اين قرار است كه پرندگان كوچك و زيبايي در حال زندگي آرام خود هستند كه ناگهان يك روز متوجه ميشوند كه تخم هايشان دزديده شده و با كمي تحقيق متوجه ميشوند كه دزد تخم ها خوك هايي هستند كه در همسايگي اين پرندگان زندگي ميكنند . و اين پرندگان تصميم به نابودي خوك ها ميگيرند تا تخم هايشان را از چنگ خوك ها در بياورند.
شروع بازي و مراجل ابتدايي به شما ياد خواهد داد كه در اين بازي چگونه بايد عمل كنيد . به دليل همين آموزشي بودن چند مرحله ابتدايي ممكن است فرض كنيد با يك بازي ساده رو به رو هستيد.اما اگر چند مرحله جلو برويد متوجه سختي و معماهاي پيچيده و شيرين اين بازي خواهيد شد و باور خواهيد كرد كه دل كندن از بازي كاريست بسيار دشوار !

دانلود رایگان این بازي به همراه ويژگي ها و تعدادی عکس از محیط بازی در ادامه مطلب ...


ادامه مطلب ...


دانلود بازی فوق العاده زیبا و جذاب Call of Duty Black Ops

داستان اصلی بازی در آمریکا ، فرانسه ، روسیه ، کوبا و قسمتی از آفریقای شمالی اتفاق می افتد. همچون سری های قبل شما در این ماموریت ها تنها نیستید و باید این ماموریت ها را به کمک افراد دیگر خود به اتمام برسانید البته همانطور که قبلا عرض کردم شما در این ماموریت ها فرمانده اید. در یکی از  مامویت ها  شما در نقش یک سرباز S.A.S میباشد و باید کارهایی را در سفارت ایران در انگلستان انجام دهید.وبلاگ شیراز دانلود افتخار این را دارد که این بازی بسیار زیبا و پر طرفدار را با لینک اختصاصی مستقیم, تست شده و سالم برای شما کابران عزیز تهیه نماید.امیدواریم که این بازی مورد توجه و رضایت شما قرار بگیرد.

 



ادامه مطلب ...


 

دانلود بازي کم حجم آزاد کردن پرنده ها از قفس برای کامپیوتر Bowman Legend


شما و يک تيرکمان و يک قفس پر از پرنده , چقدر مهارت داريد پرندگان را از قفس آزاد کنيد؟ پس مشخص شد که کار شما در اين بازي چيست . شما بايد با تيرکمان پرنده ها را از قفس خارج کرده و امتياز کسب کنيد. اين بازي داراي گرافيک خوب و همچنين حجم پاييني مي باشد و نصب بازي نيز بسيار راحت است. اميدواريم از اين بازي زيبا لذت ببريد.

 



ادامه مطلب ...


 

دانلود بازی کم حجم و ترسناک Silent Evil: Kates Rescue

Silent Evil: Kates Rescue یک بازی ترسناک و با حجم کم است که توسط کمپانی معروف و نام آشنای Big Fish Games در سال 2011 میلادی عرضه شده است . در این بازی Kate به طور اسرار آمیزی ناپدید شده است و شخصیت اصلی داستان یعنی Dinah برای یافتن او تلاش می کند و شما نیز باید با جمع آوری سرنخ در مراحل مختلف به Dinah برای یافتن کمک کنید . این بازی یکی از بازی های hidden object و فکری می باشد که میتوانید لحظات خوشی را داشته باشید . برای دریافت این بازی زیبا و کم حجم به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد